Руйнування моста Такома-Нерроуз 1940р.
Оригінальний Міст через протоку Такома відкритий 1 липня 1940. Він отримав своє прізвисько “галопом Герті” через вертикальне переміщення палуби під час вітряної погоди. Міст став відомим своїм хитанням палуби, і провалився в Пьюджет-Саунд вранці 7 листопада 1940 в умовах сильного вітру.
Процес руйнування моста був знятий на плівку Kodachrome і викладений нижче.
Розрахунок моста був виконанний на дію стаичних навантажень (включно і вітрового), але аеродинамічну дію не було врахованому, тому крутильні коливання появились в результаті дію вітру біля горизонтальної осі паралельно поздовжні осі моста. Вертикальні коливання тросів посилювали крутильні коливання. Опускання і підняття з різних сторін троса викликало нахил поверхні автомобільного шляху моста і утворили крутильні коливання.
На прикладі руйнування Такомського моста було змінено підхід до проектування всіх великопрольотних мостів у світі з 1940-го року.